Nowa odsłona reklam tekstowych w sieci reklamowej Google

Nowa odsłona reklam tekstowych w sieci reklamowej Google

Projektowanie stron internetowych to obszar dynamicznych zmian. Dzisiaj Google z przyjemnością ogłosiło, że reklamy tekstowe Google uzyskały lepszy, nowoczesny wygląd, który ma zwiększyć skuteczność reklam tekstowych i poprawić ogólne wrażenia użytkowników witryny.

Największą zaletą nowego wyglądu reklam tekstowych jest czytelność. Wprowadzono większe i wyraźniejsze tytuły, więcej przestrzeni oraz płaski i okrągły przycisk, który pasuje kolorystycznie do pozostałych elementów reklamy.

Zmodyfikowano też sposób wyświetlania wielu reklam w ramach jednej jednostki reklamowej. W naszym projekcie, który znajduje się poniżej, pełny widok pozostałych reklam rozwija się dopiero wtedy, gdy użytkownik najedzie myszką na jednostkę reklamową lub jej dotknie.

Nowa odsłona reklam tekstowych w sieci reklamowej Google

Nowa odsłona reklam tekstowych w sieci reklamowej Google

Nowe czcionki w AdSense

Ogólny wygląd witryny ma bardzo duży wpływ na to, jak oceniają ją użytkownicy. Aby bardziej dostosowywać się do wyglądu witryny, wprowadzono pięć nowych rodzajów czcionek.

  • Open Sans
  • Open Sans Light
  • Roboto Light
  • Ubuntu Light
  • Lora

Wybierając je, Google wzięło pod uwagę propozycje wydawców, popularność czcionek i najnowsze rozwiązania w internecie. Czcionki można zmienić łatwo i szybko.

Dodaj komentarz