Tworzymy nowoczesne i atrakcyjne witryny internetowe.

Identyfikacja wizualna// Kreowanie wizerunku

Identyfikacja wizualna (z ang. Corporate Identity) stanowi podstawowe narzędzie kreowania wizerunku danej marki (a także firmy) na rynku. Jej podstawowym zadaniem jest budowanie jej tożsamości oraz świadomości a także wyróżnienie danej firmy spośród innych, konkurencyjnych podmiotów rynkowych.

DLACZEGO IDENTYFIKACJA WIZUALNA JEST AŻ TAK WAŻNA

  • To właśnie dzięki spójnej oraz konsekwentnie stosowanej identyfikacji wizualnej Twoja firma ma szansę wyróżnić się spośród innych przedsiębiorstw świadczących ten sam typ usług co Ty
  • Zapewnia efektywną komunikację z otoczeniem
  • Stanowi skuteczne narzędzie spójnych działań reklamowych oraz marketingowych
  • Zwiększa rozpoznawalność marki na rynku
  • Sprzyja zwiększeniu prestiżu przedsiębiorstwa
  • Wpływa na budowaniu dobrych relacji z klientem opartych na lojalności oraz zaufaniu
  • Gotowe wzorce wraz z zaleceniami dotyczącymi ich zastosowania pozwalają na bardzo szybkie ich użycie zawsze wtedy, gdy są one potrzebne – oszczędzasz czas i pieniądze

Na System Identyfikacji Wizualnej (CI) składa się szereg elementów graficznych a także symboli, kolorystyki oraz ich określonych zastosowań.

Wśród elementów Systemu Identyfikacji Wizualnej wyróżnić możemy:

  • Logo czy też Logotyp (oraz opis sposobu umieszczenia go na różnych rodzajach tła)
  • Kolorystyka (taka sama dla wszystkich elementów CI danej firmy)
  • Dobór odpowiednich fontów (czyli czcionek oraz stylów)
  • Strona internetowa
  • Wszystkie publikacje promocyjne oraz informacyjne firmy (tj. wizytówki,zaproszenia, papeterie, koperty, itp.)
  • Materiały promocyjne (długopisy, plecaki itp.)
  • Materiały dla prasy (informacje prasowe, komunikaty, wywiady itp.)
  • Publikacje firmy (raporty roczne, monografie itp.)
Copyrights © 2009-2017 & All Rights Reserved.
Go to Top