Tworzymy nowoczesne i atrakcyjne witryny internetowe.

Kampanie Google AdWords// Reklama w najpopularniejszej wyszukiwarce

Przygotowujemy, prowadzimy i optymalizujemy kampanie w linkach sponsorowanych Google AdWords. Naszym celem jest zawsze maksymalna efektywność prowadzonych kampanii reklamowych przy jednoczesnej minimalizacji jej kosztów.

Zareklamuj firmę w Google

Zareklamuj firmę w Google

Niezależnie od budżetu, jakim dysponujesz, możesz reklamować swoją firmę w Google i w naszej sieci reklamowej. Płacisz tylko wtedy, gdy potencjalny klient kliknie Twoją reklamę.

Reklama w najpopularniejszej wyszukiwarce, jaką jest Google, to boksy reklamowe, wyświetlające link do Twojej strony www. Pojawiają się tuż obok wyników wyszukiwania. Boksy reklamowe pojawiają się tylko po wpisaniu określonych słów kluczowych. Takie rozwiązanie sprawia że Twoja reklama trafia tylko do osób poszukujących Twoich towarów lub usług, a Ty nie płacisz za jej wyświetlenia. Płacisz tylko za kliknięcia osób zainteresowanych Twoją ofertą.

Samodzielne tworzysz reklamy

Sam tworzysz reklamy i samodzielnie dobierasz słowa kluczowe, czyli słowa lub wyrażenia związane z Twoją działalnością. Propozycje słów kluczowych.

Twoje reklamy są wyświetlane w Google

Reklamy są wyświetlane obok wyników wyszukiwania wybranych słów kluczowych użytkownikom wyszukującym je w Google. Oznacza to, że reklama trafia do osób już nią zainteresowanych.

Przyciągasz uwagę klientów

Użytkownicy mogą po prostu kliknąć reklamę, aby dokonać zakupu lub zdobyć więcej informacji na Państwa temat.

Wszechstronność

Reklama w najpopularniejszej wyszukiwarce na świecie i na stronach naszej sieci reklamowej to skuteczny sposób na zdobywanie nowych klientów i zwiększanie ruchu w witrynie firmy.

Przejrzystość

W programie Google AdWords zawsze wiesz, za co płacisz. Masz do dyspozycji wiele narzędzi i raportów, które pokazują, co działa, a co wymaga dalszej optymalizacji w danej kampanii reklamowej.

Elastyczność

Możesz w każdej chwili dostosowywać praktycznie wszystkie aspekty kampanii reklamowej. Możesz np. zmienić budżet, teksty reklam, słowa kluczowe, kierowanie geograficzne, dni i godziny wyświetlania reklam oraz wiele innych ustawień.

AdWords umożliwia pełną kontrolę nad wydatkami:

Płacisz tylko za wyniki w AdWords nie płacisz za samo wyświetlenie reklamy, ale tylko wtedy, gdy ktoś ją kliknie i przejdzie do Twojej witryny. Inaczej mówiąc, ponosisz koszty wyłącznie, kiedy Twoje reklamy odnoszą skutek. Możesz zacząć od dowolnego budżetu Wielkość inwestycji zależy wyłącznie od Ciebie – nie ma wymagań związanych z minimalnym budżetem czy terminami kampanii reklamowej. Możesz np. zacząć od budżetu dziennego w wysokości 100 PLN i maksymalnego kosztu 0,50 PLN za każde kliknięcie reklamy. Możesz później w każdej chwili zmieniać te ustawienia bezpośrednio w internecie.

Dla firm lokalnych

Kieruj reklamy lokalnie Możesz ustawić wyświetlanie reklam tylko osobom, które szukają czegoś w określonym mieście, regionie lub kraju. Przykładowo reklama może być kierowana do klientów internetowych w promieniu do 40 kilometrów od firmy lub do wszystkich użytkowników na całym świecie.

Podaj adres firmy w reklamach Podaj adres lub numer telefonu firmy w reklamach tekstowych AdWords i pomóż potencjalnym klientom trafić do Ciebie.

Lokalizacja firmy może pojawiać się, gdy ktoś szuka czegoś w Twojej okolicy na Google.pl lub Mapach Google.

Google AdWords oferuje:

Precyzyjne dotarcie do grupy docelowej

Teraz możesz reklamować się wśród osób, które szukają czegoś w Google. Nawet jeśli pojawiasz się już w standardowych wynikach naszej wyszukiwarki, program AdWords może ułatwić Ci dotarcie do nowych grup docelowych korzystających z Google oraz naszej sieci reklamowej.

Większa kontrola

Możesz edytować reklamy i dostosowywać budżet aż do osiągnięcia pożądanych wyników. Możesz również stosować rozmaite formaty reklam, a nawet kierować reklamy na określone języki, kraje i regiony.

Mierzalna opłacalność

Nie ma wymogu minimalnych wydatków ani określonego czasu kampanii. Wybór opcji kosztu kliknięcia sprawia, że płacisz tylko wtedy, gdy użytkownicy klikają Twoją reklamę. To oznacza, że każda złotówka z Twojego budżetu jest wydawana na pozyskanie nowych klientów.

Czy program AdWords jest odpowiedni dla mojej firmy?

Wakacje.pl

Jak najstarsze w Polsce internetowe biuro podróży zwiększyło liczbę klientów i poziom sprzedaży dzięki programowi Google AdWords.

Nasze Antyki

95% naszych klientów dowiaduje się o nas przez AdWords. Dzięki Google AdWords mamy klientów z całej Polski, którzy są gotowi pokonać setki kilometrów, aby kupić od nas stylowe meble.

Perfect Day

Dzięki AdWords odnaleźli nas klienci, dla których mogliśmy zorganizować wiele ciekawych i udanych uroczystości ślubnych, w których przeplatały się elementy kultur i tradycji z całego świata.

York Design (ubrankadlapsow.com)

Po uruchomieniu reklamy w Google w krótkim czasie liczba klientów robiących zakupy w witrynie wzrosła o 60-70%. Gdybym zwiększył nakłady na marketing online, nie byłbym w stanie obsłużyć wszystkich klientów!

Wydaj 100 zł a otrzymasz 250 zł

Jeśli wydasz 100 zł w ciągu 31 dni od wpisania na koncie kodu, otrzymasz 250 zł na dalszą reklamę.

Kody promocyjne (zwane też kuponami) dodają do konta reklamodawcy bezpłatną kwotę na reklamę. O kod promocyjny nie można poprosić. Firma Google i jej partnerzy od czasu do czasu rozdają kody promocyjne w ramach specjalnych ofert. W przypadku większości z tych ofert reklamodawca może otrzymać bezpłatną kwotę na reklamę, gdy spełni określone kryteria. Oferty te są zwykle kierowane do nowych reklamodawców, którzy niedawno założyli konta. Aby wpisać kod promocyjny, wejdź na stronę zarządzania kodami promocyjnymi na koncie, klikając ikonę koła zębatego i wybierając Płatności.
Copyrights © 2009-2017 & All Rights Reserved.
Go to Top