Tworzenie kampanii reklam budujących zaangażowanie

Tworzenie kampanii reklam budujących zaangażowanie

Jeśli szukasz sposobów na przyciągnięcie uwagi swoich odbiorców, wypróbuj reklamy budujące zaangażowanie. Są to różne formaty reklam multimedialnych ułatwiających promowanie marki, a opłaty są pobierane tylko wtedy, gdy użytkownik wejdzie w interakcję z reklamą.

Oto kilka zalet korzystania z reklam budujących zaangażowanie:

  • Docieranie do właściwych klientów: możesz kierować reklamy za pomocą różnych metod dostępnych w sieci reklamowej, np. odbiorców o podobnych zainteresowaniach. Płacisz tylko wtedy, gdy użytkownik zainteresuje się Twoją reklamą (tj. „zgodzi się” na zapoznanie z Twoim komunikatem – np. pozostawiając kursor myszy na reklamie przez co najmniej dwie sekundy).
  • Przykuj uwagę odbiorców: możesz wykorzystać już posiadane zasoby online, np. filmy czy katalogi, i stworzyć atrakcyjne reklamy przy pomocy naszych multimedialnych formatów. Dla przykładu, możesz stworzyć reklamę rozwijaną w formacie lightbox, która pozwoli Ci dotrzeć do klienta na pełnym ekranie, albo reklamę, w której odtwarzany jest film wideo z włączonym dźwiękiem w kontekście, w którym znajduje się odbiorca.

Jak działają reklamy budujące zaangażowanie?

Reklamy budujące zaangażowanie dostępne są w standardowych rozmiarach organizacji Interactive Advertising Bureau (IAB). Kiedy klient wejdzie w interakcję z reklamą, przekaz multimedialny wyświetli się w jednostce reklamowej albo na całym ekranie. To ogranicza przypadkowe interakcje, zapewniając klientom większy komfort, a reklamodawcom większą skuteczność kampanii. Na przykład na laptopach i komputerach stacjonarnych warunkiem odnotowania interakcji jest pozostawienie przez użytkownika kursora myszy na reklamie przez co najmniej dwie sekundy, zaś na komórkach i tabletach będzie to dotknięcie reklamy na ekranie.

Główne formaty reklam budujących zaangażowanie:

  1. Lightbox: reklama lightbox zamienia zwykłą reklamę displayową w format pełnoekranowy, gdzie użytkownik może zobaczyć w pełni funkcjonalną stronę docelową, na której może np. umieścić filmy czy katalogi.
  2. Reklamy odtwarzane po najechaniu kursorem: reklamy odtwarzane po najechaniu kursorem pozwalają wykorzystać wszystkie funkcje audiowizualne w standardowej średniej prostokątnej jednostce. Uruchamiają się one, gdy użytkownik zatrzyma kursor myszy na reklamie przez co najmniej dwie sekundy.

Dodaj komentarz