Zacznij reklamować się w Google

Przygotowujemy, prowadzimy i optymalizujemy kampanie w linkach sponsorowanych Google Ads.

Naszym celem jest zawsze maksymalna efektywność prowadzonych kampanii reklamowych przy jednoczesnej minimalizacji jej kosztów.

Niezależnie od budżetu, jakim dysponujesz, możesz reklamować swoją firmę w Google i w naszej sieci reklamowej. Płacisz tylko wtedy, gdy potencjalny klient kliknie Twoją reklamę.
Reklama w najpopularniejszej wyszukiwarce, jaką jest Google, to boksy reklamowe, wyświetlające link do Twojej strony www. Pojawiają się tuż obok wyników wyszukiwania. Boksy reklamowe pojawiają się tylko po wpisaniu określonych słów kluczowych. Takie rozwiązanie sprawia że Twoja reklama trafia tylko do osób poszukujących Twoich towarów lub usług, a Ty nie płacisz za jej wyświetlenia. Płacisz tylko za kliknięcia osób zainteresowanych Twoją ofertą.

Zdobywaj nowych klientów

Niezależnie od tego, czy chcesz przyciągnąć na stronę internetową więcej klientów, zwiększyć sprzedaż online, czy zachęcić klientów, by do Ciebie zadzwonili lub wrócili do Twojego sklepu – Google Ads Ci w tym pomoże.

Reklamuj się lokalnie lub globalnie

Docieraj do klientów w wybranych krajach regionach lub miastach – albo w określonej odległości od Twojej firmy lub sklepu.

Docieraj do właściwych osób we właściwym czasie

Klienci znajdą Twoją firmę w Google dokładnie w momencie, gdy będą szukać tego, co oferujesz.

Kontroluj swoje wydatki

Możesz dostosowywać budżet, wstrzymywać lub zmieniać reklamy w dowolnej chwili bez dodatkowych opłat.

Nie ma kliknięcia – nie płacisz

Utworzenie konta Google Ads jest bezpłatne. Płacisz tylko wtedy, gdy ktoś kliknie reklamę i odwiedzi Twoją stronę internetową lub do Ciebie zadzwoni – czyli wtedy, gdy Twoja reklama jest skuteczna.

Możesz zacząć od dowolnego budżetu

Samodzielnie ustalasz budżet, więc Twoje koszty zależą od tego, jaki efekt chcesz osiągnąć. Niektóre firmy wydają dziesiątki tysięcy złotych miesięcznie, a dla innych nawet kilkaset złotych może okazać się skuteczną inwestycją.

Płać tylko za reklamy, które działają

W Google Ads nie płacisz za samo wyświetlanie reklam. Płacisz tylko wtedy, gdy ktoś kliknie Twoją reklamę, obejrzy ją w YouTube lub zadzwoni do Twojej firmy.

Jeśli chodzi o budżet – decyzja należy do Ciebie. Niektóre firmy wydają dziesiątki tysięcy złotych miesięcznie, a innym wystarcza zaledwie kilkaset.

Dlaczego warto korzystać z Google Ads?

Hello! Jak możemy Ci pomóc?