MailChimp – program do wysyłania mailingu

Mailchimp to jeden z popularniejszych systemów mailingowych na świecie, umożliwia łatwą wysyłkę mailingu i newsletterów. Dodatkowo dostępne jest wiele rozwiązań oraz intuicyjny panel gdzie można tworzyć eleganckie i stylowe szablony. 

O MailChimp

MailChimp to bezpłatny program dla maili do 2000 abonentów. Ponad 3 miliony ludzi korzysta z MailChimp gdzie tworzy, wysyła i śledzi biuletyny e-mailowe. MailChimp wysyła około 5 miliardów e-maili miesięcznie.

Na jednym koncie możesz tworzyć dużo list, masz pełną możliwość konfiguracji formularzy oraz integracji z Social Media.

Z zaawansowanych funkcji MailChimpa korzysta ponad 500 tysięcy firm z całego świata, niewielkie jednoosobowe firmy jak i wielkie korporacje, należące do grupy najpotężniejszych przedsiębiorstw.

Co potrzebuje aby zacząć korzystać z Mailchimp?

Potrzebujesz aktywnego konta Mailchimp które możesz założyć za darmo.

Bezpłatne konto

Jeśli masz mniej niż 2.000 abonentów, możesz wysłać do 12.000 e-maili na miesiąc zupełnie za darmo. Jedyną ceną jaką przyjdzie Ci za to zapłacić, będzie umieszczenie loga MailChimp w stopce biuletynu.

Jak stworzyć pierwszą kampanię?

Po zarejestrowaniu i zalogowaniu się na stronie serwisu , pojawi się opcja stworzenia listy z adresami klientów zapisanych do Twojego newslettera (Create a list) oraz bieżącej kampanii (Create campaign).

Proces tworzenia kampanii e-mailowej składa się z kilku etapów, przedstawionych na poniższej grafice.

1. Pulpit strona główna

2. Tworzenie listy, tworzenie kampanii

3. Wybierz szablon.

Analiza kampanii

MailChimp dostarcza, po każdej przeprowadzonej kampanii mailingowej, kompleksowe, wartościowe dla użytkownika informacje. Szczegółowe raporty obejmują m.in. dane na temat:

  • liczby wysłanych e-maili,
  • liczbę otwartych wiadomości,
  • liczbę kliknięć w linki umieszczone w wiadomości czy też listę osób, które kliknęły w poszczególne linki.

Korzystając z MailChimp z pewnością zwiększysz swoją skuteczność kampanii mailingowych.

Comments (1)

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *